Тема уроку: І
спів пташиний вабить душу.
Мета уроку: Узагальнити знання учнів
про значення кольору і форми; ознайомити з художньою технікою - монотипією;
створити образ метелика у вивченій техніці ; розвивати пізнавальні інтереси, зв’язне
мовлення та мислення учнів.
Обладнання: комп’ютер, фото із зображенням метеликів, картини О Пишненко-Злиденна «
Пташки й квіти»
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
1. Бесіда
Сьогоднішній
урок образотворчого мистецтва мені
хотілося розпочати з цікавої пізнавальної гри « Фотографія на пам’ять»
Гра
«Фотографія на пам'ять». Прослухайте
правила цієї гри.. Потрібно якомога уважніше роздивитися крила метеликів i змалювати словами їхній
« фотопортрет».
Н а п р и к л а
д, капусниця
Цей метелик має
маленькі жовті крила, які нагадують цифру вісім, тільки перевернуту. На
крилах у нього є маленькі чорні крапочки.
Розпочинаємо
гру?
1.Це - лимонниця.
2. Це - кропив’янка
1.
Це -
павичеве око
2. Робота над картиною
О.Пишненко-Злиденна «Пташки й квіти»
- Що ви бачите на передньому плані картини?
-
Що бачите
ще крім пташок?
-
Які
кольори переважають на цій картині?
3. Повідомлення теми та завдань уроку
3.1.
Відомості про симетрію
-
Яку форму
має тулуб метелика?
-
Яку форму
мають крильця?
-
Скільки
крил має метелик?
-
Звідки
починаються крила?
-
Зверніть
увагу, крила у метелика однакові за розміром?
-
Чому?
Симетрія — однаковість лівої
та правої частин певної
форми.
3.2.
Робота в зошиті
Завдання №1 Домалюй праву частинку яблучка.
Завдання №2
Вивчи скоромовку Метіль, метіль, метелиця,
Метляючи, метелиця,
Мете, мете, метелиця,
Метеликів
метелицю.
Завдання №3
Дай відповідь на поставлене запитання
Що таке симетрія?______________________
4. Практична робота
Найпростіший cпociб отримати симетричне зображення на аркуші паперу — використати техніку монотипії, або
відтискування.
Спочатку згинаємо
аркуш паперу навпіл, потім розрівнюємо.
На один бік
зігнутого навпіл аркуша наносимо зображення ближче до лінії згину; пензликом ставимо дві різнокольорові плями. Фарба має бути
достатньо рідкою, щоб вона не висохла до того, як ми зігнемо папір i зробимо відтиск.
Після нанесення фарби аркуш знову складаємо
навпіл — так, щоб отримати відбиток.
Обережно розгортаємо аркуш. Ми отримали
симетричне зображення. У нас вийшов метелик
з чотирма крильця ми. Зачекаємо, поки
фарба підсохне.
Тулуб, вусики та крильця домальовуємо
фломастером.
5. Аналіз
та виставка дитячих робіт
6.
Підсумок уроку.
-
Про що
дізнались?
-
Чого
навчились на сьогоднішньому уроці?
-
Де
застосуєте свої знання і вміння в житті?
Немає коментарів:
Дописати коментар